Saturday 24 December 2011

ABOUT ME

Assalamualaikum , okay pada 24/12/2011 merupakan tarikh aku mula jejak ke dunia blog ni . So , mesti aku kena belajar lebih lagi pasal blog lepas ni kan . By the way , tengok tajuk atas tu pon dah tau pasal intro . aku tak nak keluar dari topik . firstly , nama penuh aku Mohamad Aiman Bin Mohamed . Tarikh lahir aku 8/5/1996 and umur aku 15 tahun (2011)  , stay kat Kelantan . Aku ada 7 adik beradik dan aku lah anak bongsu dalam keluarga ni , selalunya orang akan ingat anak bongsu tu manja . tapi bagi aku tak kot sebab aku tak manje pon . haha :)

                                                         


                                                        


mesti korang semua dah tengok gambar aku masa kecik tu kan . hee , good then .CUTE tak aku ? haha *perasan je aku kan ?*  itu sajalah aku nak kongsi dengan korang semua pasal aku . lain kali kalau aku update blog tu boleh la jenguk-2 tengok k ? thats all from me . see ya again :D
♥ Korang suka ? Follow je saya okay ♥

No comments:

Post a Comment

Semua Entry Yang Ditulis Adalah Hak Milik Saya